(:Noémi oldala:)
Menü
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Friss
     
Üdv:
     
Linkek:
     
Mi a véleményed?
     
Érdekes
     
Naptár
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
     
Boldog Névnapot!
     
Napszak-köszöntő
     
A nap képe:D


     
Időjárás
     
ღLollipopღ
     
Forma-1 hírek
Forma-1 hírek : Schumi és Alonso lemásolta a tavalyi futamot!

Schumi és Alonso lemásolta a tavalyi futamot!

  2006.04.23. 19:20

Michael Schumacher győzelmével zárult a hatalmas izgalmakat hozó San Marinoi Nagydíj, ahol a Ferrari sztárja, és a Renault 25 éves világbajnoka, lemásolva a tavalyi évben megrendezett futamot, vérre menő csatát vívott az élen.

Ideális körülmények között vette kezdetét a San Marinoi Nagydíjon, ahol minden gond nélkül elrajtolt a mezőny. Schumacher megtartotta első helyét, míg a második pozícióból rajtoló Jenson Button beállt mögé. A másik Hondával versenyző Rubens Barrichello a harmadikról visszaesett az ötödik helyre, miután Felipe Massa és Fernando Alonso is elment mellette. Annak ellenére, hogy az élmezőny probléma nélkül vette az első kanyarokat, a hátsó régióban igen nagy volt a tülekedés, melynek meg is lett az eredménye. Az utolsó helyen autózó Yuji Ide hátulról megtolta Christijan Albers autóját, melynek következtében a Midland elvesztette a tapadását, és pár szaltót bemutatva a kavicságyban landolt. A verseny szervezői nem is vártak sokáig, és azonnal beküldték a biztonsági autót, így az élen autózó Schumacher elvesztette kezdeti előnyét. Albers szerencsére saját lábán hagyta el a pályát, ám nagyon ideges volt a Super Aguri versenyzőjére, aki időközben a boxba hajtva feladta a futamot – bár később visszatért. A biztonsági autó vezeti a sort A biztonsági autó mindössze másfél körig volt a pályán, így a második körben ismét elrajtolhatott a mezőny. Ahogy arra számítani is lehetett Schumacher azonnal megkezdte az elszakadást a többiektől. Az első technikai problémára sem kellett sokat várni. Az ötödik körben a Toyota hazai színekben versenyző pilótája, Jarno Trulli állt be a boxba, és adta fel a küzdelmet. Schumacher eközben szinte minden egyes körben megdöntötte saját idejét, azonban mégsem sikerült komolyabban elszakadnia a mögötte autózóktól. Érdekes volt látni, hogy az első tíz körben csak az első két helyen autózó Schumacher és Button tudott 1:26 alatti időket teljesíteni. Az első tíz kört követően a sorrend Michael Schumacher, Jenson Button, Felipe Massa, Fernando Alonso, Rubens Barrichello, Ralf Schumacher, Juan Pablo Montoya, és Mark Webber volt az első nyolc (pontszerző) helyen. Az viszont érdekes volt, hogy a másik Renault-ban versenyző Fisichella nem tudott előrébb kerülni és továbbra is a tizenegyedik helyen autózott – bár autójában jóval több üzemanyag volt, mint a többiekében. A 14. körben megkezdődtek a kiállások. Elsőkét a Honda brazil versenyzője, Rubens Barrichello látogatta meg a szerelőket és vételezett üzemanyagot, illetve új abroncsokat. Rubens 15 másodpercig várakozott a boxban, így vélhetően a mérnökök menet közben változtattak stratégiáján. Egy körrel később a második helyen autózó Jenson Button szánta el magát a kiállásra, aki a tankolás után a hetedik helyen csatlakozott a mezőnyhöz. Schumacher időközben több mint 10 másodperces előnyt halmozott fel a mögötte autózó Felipe Massával szemben, aki továbbra is maga mögött tartotta a világbajnoki pontversenyben vezető Fernando Alonsot. Massa a 19. körben állt ki Fernando elől, aki előtt ezzel tiszta lett a pálya, így megkezdhette gyorsköreit. Az élen autózó Schumacher egy körrel később szintén meglátogatta a Ferrari szerelőket, akik megtankolták autóját. A német versenyző a második helyre jött vissza Fernando Alonso mögé, aki ekkor több mint hét másodperccel vezetett a Ferrari pilótája előtt, ám még nem volt kint a boxban. Massa mögöt Alonso A 22-23. körben a két McLaren is elszánta magát a kiállásra. Először Raikkönen, majd pedig Montoya látogatott ki a boxba. Eközben az első helyet birtokló Fernando Alonso egyre jobb köröket futott a szinte üres Renault-val. A spanyol végül a 25. körben állt ki, ám nem kapott annyi üzemanyagot, hogy azzal kibírja a futam végéig. Fernando hosszabb első etapjával azonban komoly előnybe került, ugyanis első kiállását követően felugrott a második helyre, és tizenegy másodperccel lemaradva követte az élen autózó Schumachert. Az első kiállások után a pontszerzők sora 26 kört követően a következőképp nézett ki: Michael Schumacher állt az élen, akit a Renault-val Fernando Alosot követett. A harmadik helyen a Honda britje, Jenson Button autózott a Ferrari brazilja, Felipe Massa előtt, aki mögött Juan Pablo Montoya tanyázott. A hetedik, illetve a nyolcadik helyen Mark Webber, és Giancarlo Fisichella következett. Az olasz versenyző a 29. körben szánta el magát első kiállására, ám a várakozásokkal ellentétben nem kapott annyi üzemanyagot amennyivel befejezhette volna a futamot. A Renault vélhetően stratégiát váltott nála, hiszen a futam első felében nem tudta kihozni a maximumot egy kiállásos taktikájából. Jenson Button ismét a boxba hajtott. A brit versenyző azonban óriási bonyodalmat okozott a boxutcában, hiszen a nyalókás ember már akkor zöld jelzést adott neki, mikor még rajta volt autóján a töltőcső. A Honda pilótája kilőtt a szerelők közül, mely miatt kiszakadt a töltőcső feje. Szerencsére azonban az elektronika beavatkozott, és megakadályozta, hogy kifolyjon az üzemanyag. Button végül „gond” nélkül folytatni tudta a körözést. A nagy kavarodás közben Fernando Alonso körönként másfél másodpercet hozott az élen autózó Michael Schumacheren. A Renault-nak szemmel láthatóan jobb volt a tapadása, miközben Ferrari versenyzője szenvedett az autó pályán tartásával. A spanyol pilóta a 34. körben teljesen megérkezett Schumacher mögé, mely kísértetiesen hasonlított a tavalyi futamra, ám éppen fordított sorrendben. Schumachernek nyilvánvalóan komoly problémája volt – talán az abroncsokkal – ugyanis a köridők 1:25-ről visszaestek 1:28-ra. Ez azonban a mögöttük autózóknak kedvezett, akik körönként másfél, két másodperccel futottak jobb időket náluk. A Renault a 40. körben végül úgy döntött, hogy kiveszi Alonsot Schumacher mögül, hiszen a spanyol versenyző egyszerűen nem tudott támadási pozícióba kerülni az amúgy is előzésre alkalmatlan Imolában. Schumi és Alonso csatája Egy körrel később Michael Schumacher is kihajtott a boxba. Hatalmas meglepetésre a német versenyző vissza tudott tréni Alonso elé, ami az utolsó húsz körre fantasztikus harcot vetített előre. A két versenyzőt mindössze fél másodperc választotta el egymástól. Montoya 44. körben állt ki az élről, és a Ferrari brazil pilótája, Felipe Massa előtt, az ötödik helyen csatlakozott a mezőnyhöz. Button ismét a boxba hajtott, hiszen az előző tankolása nem volt túlzottan sikeres. A brit versenyző stratégiáját igencsak megpecsételte a nyalókás ember bénázása, így a Honda sztárjának már ott le kellett mondania a dobogós helyezésekről. Button a kilencedik helyre esett vissza. A verseny utolsó szakaszában nem változott jelentősen a sorrend. Az élen továbbra is hatalmas volt a csata Schumacher és Alonso között, azonban a spanyol egyszerűen nem tudott támadási pozícióba kerülni a Ferrari versenyzőjével szemben. Az utolsó öt körben a Renault versenyzője vissza is vett, így Michael Schumacher a tavalyi Amerikai Nagydíj után megszerezte első futamgyőzelmét. A Ferrari roppant boldog volt, hiszen hazai versenyén két év után ismét felállhatott a dobogó legmagasabb fokára. A harmadik helyen a McLaren tartalékautójával versenyző Juan Pablo Montoya futott be, akit a Ferrari másik pilótája, Felipe Massa követett. Kimi Raikkönen az ötödik lett, míg a pontszerzők sorát a Williams ausztrálja Mark Webber, a Honda britje Jenson Button, és az új Renault motorral versenyző Giancarlo Fisichella zárt. San Marinoi Nagydíj – Verseny: 01. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1h31:06.486 02. - Alonso - Renault (M) + 2.096 03. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) + 15.868 04. - Massa - Ferrari (B) + 17.096 05. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) + 17.524 06. - Webber - Williams-Cosworth (B) + 37.739 07. - Button- Honda (M) + 39.635 08. - Fisichella - Renault (M) + 40.200 09. - R.Schumacher - Toyota (B) + 45.511 10. - Barrichello - Honda (M) + 1:17.851 11. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) + 1:19.675 12. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) + 1:22.370 13. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) + 1 kör 14. - Liuzzi - Toro Rosso-Cosworth (M) + 1 kör 15. - Speed - Toro Rosso-Cosworth (M) + 1 kör 16. - Monteiro - MF1-Toyota (B) + 2 kör Leggyorsabb kör: Alonso, 1:24.569 Kiesettek: Coulthard - Red Bull-Ferrari (M) 48.kör Sato - Super Aguri-Honda (B) 45.kör Klien - Red Bull-Ferrari (M) 41.kör Ide - Super Aguri-Honda (B) 24.kör Trulli - Toyota (B) 7.kör Albers - MF1-Toyota (B) 1.kör

     
Chat:
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
A hét idézete

"Élj gyorsan, szeress nagyon, halj meg fiatalon!"

     
Vegyes:
     
:)(:
     
Számláló
Indulás: 2006-03-04
     
Szavazás
Melyik együttes a legcikibb???

Tokio Hotel (35 / 60%)
Blog 27 (6 / 10%)
My Chemical Romance (2 / 3%)
No Thanx (2 / 3%)
Us5 (1 / 2%)
AFI (1 / 2%)
Disco Express (1 / 2%)
Roxx 69 (0 / 0%)
The Pussycat Dolls (10 / 17%)

Szavazatok száma: 58

Létrehozás időpontja:
2007-03-03 22:53:52

Szavazás lezárva:
2008-03-20 19:13:15


Lezárt szavazások
     
Kereső
Google
     
Utolsó frissítés
     
:)(:
     
Vendégkönyv:)
     
Névnapkereső
Névnapkereső
Írj be egy nevet
vagy névtöredéket:

     
Légyszi!
     

Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU